Een nieuwe start?!?

Een nieuwe start op het blog of gewoon lekker verder schrijven?

Nou ja, het maakt niet uit hoe ik het noem, ik wil in elk geval schrijven over leuke dingen, lekker eten en gezondheid. De combinatie van sporten met een verandering in lifestyle is iets wat me mateloos interesseert. Hoe wil ik het doen? Kan ik iets volhouden of past het toch niet zo goed bij me? Hoe doen anderen dat? Soms zie ik door de bomen het bos niet meer, er zijn zoveel adviezen over sporten en voeding!  Het zelf uitproberen en gewoon op weg gaan lijkt me de beste optie. Ondertussen schrijf ik erover en hoop ik dat jullie er wat aan hebben. Tips & tricks zijn altijd welkom!

 

 

Geef een reactie

